Wschowa Drukuj Email
Oferty pracy PUP Wschowa
30.01.2012.
Spis treści
Oferty pracy PUP Wschowa
Strona 2

Powiatowy Urząd Pracy
ul. Łazienna 2A 67-400 Wschowa
tel. 065-540-28-68 pok. nr 1 – Pośrednictwo Pracy
 
email: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
 
www.pupwschowa.samorzady.pl
 

Oferty aktualne na 30.01.2012 (szczegóły w PUP)

1.TECHNIK URZĄDZEŃ SANITARNYCH- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (branża budowlana), staż pracy min 1 rok, kierowanie zespołem(1)

2.KUCHARZ- wykształcenie kierunkowe (1)

3.KIEROWCA C+E- wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe min 3 mc (1)

4.ROBOTNIK BUDOWLANY-TYNKARZ MASZYNOWY - zawodowe, staż mile widziany(1)

5.ZBIERACZKA PIECZAREK-bez wymagań (5)

6.ELEKTROMONTER-staż pracy min 5 lat, prawo jazdy B(3)

7.PRACOWNIK BUDOWLANY- zawodowe, min3 lata (6)

8.MONTER INST.WOD.KAN.CO.GAZ- zawodowe lub średnie (2)

9.OPERATOR MINIKOPARKI - zawodowe, uprawnienia na koparkę, prawo jazdy kat C+E (1)

10.SZWACZKA(2), - bez wymagań

11.KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO- staż min 1 rok, prawo jazdy kat C, świadectwo na przewóz rzeczy(1)

12.MONTER SKŁADACZ OKIEN- doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B

13.PRACOWNIK FIZYCZNY- doświadczenie mile widziane w branży budowlanej (2)

14.DOZORCA-wskazana grupa inwalidzka, niekaralność(3)

15.SPAWACZ-MONTER- zawodowe lub średnie, staż mile widziany, uprawnienia spawalnicze(1)

16.MŁODSZY KONSTRUKTOR TECHNOLOG- wyższe techniczne w zakresie budowy(1)

17.MŁODSZY TECHNOLOG- wyższe techniczne w zakresie budowy maszyn(1)

18.MECHANIK SAMOCHODOWY- zawodowe, prawo jazdy kat B(2)

19.PRACOWNIK  GOSPODARCZY- wymagana grupa inwalidzka(1)

20.SPRZĄTACZKA- wymagana grupa inwalidzka(1)
21.PRACOWNIK BIUROWY-średnie lub wyższe, bardzo dobra znajomość komputera oraz zagadnień magazynowo- logistycznych(1)
22.TOKARZ- zawodowe, min 1 rok doświadczenia(4)
23.SPAWACZ MAG, TIG- zawodowe ślusarz, min 1 rok doświadczenia(4)

Dodaj artykuł do:



Komentarze (197)
RSS komentarzy
1.
CO Z TYMI PO SZKOLE
02-07-2007 14:30
Gość - Gość
Każdy pracodawca chce pracownika ze stażem 2-3 letnim a gdzie mają nabrać praktyki ci co są świeżo po szkole :-( Wtakim układzie oni nigdy nie będą w stanie podjąć pracy bo staż trwa 6 miesięcy :roll [B]null[/B]
2.
wielkie G
22-08-2007 19:13
Gość - Gość
PUP we Wschowie to jedna wielka pomyłka.Chciałam wyjechac do pracy za granice i poszłam do Urzędu aby dowiedzieć się czegoś na temat wyjazdów z programu EURES a pani w pk. nr. 1 z grzeczności nazwiska nie podam powiedziała że ona nie ma pojęcia co to wogóle jest??Dziwne było to kilka miesięcy temu,a ta pani nie pracuje tam od wczoraj!Czyli w tym wypadku albo naprawde nie wiedziała co może byc podstawa do stwierdzenia,że jest mało wyedukowana albo nie chciało jej się udzielac jakiejkolwiek informacji.Więc za co dostaje ona tyle pieniążków?? :?
3.
do pani z komentarza powyżej
25-08-2007 20:52
Gość - Gość
Tak. najlepiej anonimowo wypowiedzieć się na stronie internetowej bo nikt cię nie widzi i nie wie o kogo chodzi. Wszyscy tylko narzekają ale żeby ruszyć dupę i pójść do Dyrektora albo starosty na skargę to już się nie chce. Najlepiej usiąść przed komputerem i ponarzekać ale żeby coś się zmieniło to niestety trzzeba coś zrobić więcej. :-)
4.
RE: do pani z komentarza powyżej
28-08-2007 23:03
Gość - Gość
Bo i po co ruszac sie do "Dyrektora" tego przybytku jak i jemu brak kompetencji ?? 
A swojemu pracownikowi nic nie zrobi - bo przecież to jedna wielka rodzina :D :D :D hehehhe
5.
Do kogos z pierwszego postu
09-09-2007 18:47
UMBRO - Gość
Przepraszam ze zapytam.Ale po jakiej szkole? Rynek pracy n ie stac na zatrudnianie kogos slabo wyedukowanego.Kto nie posiada doswiadczenia ani jakieś wielkiej wiedzy w dziedzinie w ktorej sie edukuje.Dla mnie mieszkanie w takim czyms jak wschowa to jest jedna wielka pomyłka.Nie ma mowy tutaj o jakim kolwiek rynku pracy.Wszędzie gdzie sie nie pojdzie to same rodziny.Kazdy pcha swojego by cos mieć.JEDYNA RADA DLA MŁODYCH LUDZI ZE WSCHOWY.Wyjazd do duzego miasta i to nie ma na co czekać.na studia itp.żal mi tylko tych którzy zdecydują sie na wyjazd za granice.NIESTETY MOI mili.... TU jesteście nikim ale tam tym bardziej.
6.
oferty pracy
01-10-2007 10:28
pracodawca - Gość
Oferty pracy są fatalnie opisane, przecież można to podzielić na kategorie zawodowe, wypunktować, poprostu przejrzyście, a to jest razem zlany,nieczytelny tekst.
7.
oferty
03-10-2007 17:42
szukająca pracy - Gość
Zgadzam się z wypowiedzią Pracodawcy. Jeden zlany nieczytelny, nieprzejrzysty tekst. Zwyczajnie komuś nie chciało się zrobić tego jak należy.
8.
nawiązanie do 2-go komentarza.
31-10-2007 10:03
Studentka - Gość
masz racje.pup we Wschowie to jedna wielka pomyłka. nie dosyć,że pracują tam bardzo nie przyjemni ludzie,to często nie potrafią udzielić informacji na tematy dot. ustawy.ciekawe czy zapoznają się ze bliżającymi się zmianami?? a jeśli chodzi o wykształcenie,to się nie martw,ja jestem po studiach a i tak Pani Daszkiewicz z pośrednictwa pracy(z pokoju nr1)potraktiwała mnie jak śmiecia, a sama jest po szkole średniej. czyż nie prawda Pani Daszkiewicz?? co Pani tam jeszcze do Diabła robi,gdzie są Pani kompetencje??!!
9.
brawo
31-10-2007 11:34
Gość - Gość
Brawo, zgadzam się z moim poprzednikiem!!!
10.
?
02-11-2007 10:30
Studentka - Gość
witam to znowu ja,mam jeszcze pytanie,Czy Wy nie aktualizujecie ofert pracy?Pytam,ponieważ we wszystkich urzędach aktualizacja jest cotygodniowa,ale widze,że we Wschowie panują jakieś inne zwyczaje,albo poprostu Pani Daszkiewicz się nie chce,no fakt lepiej tracić czas na plotki,albo powtrącać się w nieswoje spracy, czyż nie?? Pani D.??
11.
pieczarki
13-11-2007 23:49
raafal1977 - Gość
a mnie by ineresowała praca na stanowisku technolog uprawy pieczarki pozdrawiam
12.
PANI DASZKIEWICZ
26-11-2007 19:23
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć - Gość
[I]null[/I] WITAM JESTEM ZYGMUNT MAM 25 LAT ! JESTEM MIESZKAńCEM WSCHOWY IZGADZAM SIE ZE PANI DASZKIEWICZ TO OFIARA ZYCIA BO JEST BARDZO ZADUFIAłA W SOBIE A TAK NAPRAWDE TO NIC NIE POTRAFI TA WREDNA MAłPA !!
13.
prawda
28-11-2007 21:46
aaa - Gość
Nikt nie ma odwagi pojsc na skarge szkoda chyba jestem jedyny, bylem na stazu i trafila sie praca nie chcieli sie zgodzic zebym zrezygnowal ze stazu poszedlem do Dyrektora i dalo rade, pracca w lesznie bo tu nie ma gdzie ani jak sie dostac rodzina murem stoi!!!!!
14.
analfabeta
30-11-2007 10:55
Kasia - Gość
Tylko chcę napisać, że jak już coś piszesz to pisz bez błędów panie Zygmuncie bo CHUJ powinno pisać sie przez "ch".
15.
praca?????????
10-12-2007 17:13
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć - Gość
wy to macie prace siedzicie jak swiete za biurkiem z głowa wyzej niz chmury a jak pzryjda ludzie co naprawde potzrebuja pracy to ich traktujecie jak smieci!!!P.Daszkiewicz szcególnie ma w d... ludzi którzy potrzebuja pracy NAPI SIE KAWY BO CI NAPEWNO W GARDLE ZASCHŁO
16.
szukam pracy!
11-12-2007 12:24
Jola - Gość
A Ja szukam pracy, dobrze płatnej i jednozmianowej. Ale nie szukam jej tylko w Urzędzie ( chociaż mialam też z tamtąd propozycję )lecz też wykazuje własną inicjatywę i chodzę sama po pracodawcach iiiiii..... mam nadzieję że jestem na dobrej drodze, czekam na odpowiedź pracodawcy. Więc jaki wniosek: szukacie rzekomo pracy? Sama nie przyjdzie, zamiast użalać się na świat trzeba wziąść inicjatwę we własne ręce
17.
!
13-12-2007 11:37
studentka - Gość
no proszę,w końcu ktoś pomyślał i poprawił spis ofert pracy, w końcu jest w miare czytelnie.ale widze też,że niewygodne komentarze są zdejmowane,czyżby były niewygodne,Pani Daszkiewicz,co...?
18.
!
13-12-2007 14:36
Kamil - Gość
A Ja wszystkim życzę WESOŁYCH ŚWIĄT !!!!!!!!!!!!
19.
życzenia
19-12-2007 09:55
Gość - Gość
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku - pomyślności i wiele, wiele radości !
20.
życzenia
10-01-2008 23:46
LILIA - Gość
Ja sie zgadzam z wypowiedzia Lilianny!!!!!!!a co do chodzenia i szukania pracy na własn ą ręke to nie weWschowie bo jeśli nie masz znajomosci lub rodziny to sie nigdzie nie wkrecisz.J zrobiłam nawet kurs sprzedawcy po wielu latach studiowania i co mam z tego wielkie g... a złozyłam podania gdzie sie dało.Pozatym ma dziecko i zaden pracodawca nie chce mnie przyjać to o co ty chodzi!!!!!!!!!!!
21.
ale kicha
10-01-2008 23:54
Gość - Gość
Zgadzam sie z poprzedniczką najlepiej gdy kobieta jest wykastrowana i pracuje 24 na 24.Jeśli masz dziecko nie masz szans na prace!!!!!!!!Bo zachoruje i zaraz wezmiesz wolne itp.a po zatym w urzedzie pracy traktuja cie jak psa!!! idąc po zaświdczenie musiałam czekać 2 godziny aby miłe panie wypiły sobie kawe i pokazały sobie nowe bluzeczki!!!!!i za kazdym razem gdy ktośsie pytał czy mozna wejść to z fohem odpowiadały,ze nie!!!!ilez mozna czekac??????
22.
as
11-01-2008 16:53
osa - Gość
Widzę że zaczyna sie dziać na czacie. Urząd pracy im nic niejst nie mają takich problemow jak my - bezrobotni. Dasię odczóć że my to śmiecie to jest racja przy kawce i ciachu jakoś nie da się znaleźć pracy bo to zajmuje trochę czasu a bezrobony to powietrze niewidzialny.
23.
as
14-01-2008 09:40
ola - Gość
nie przesadzajcie w każdym biurze pija kawe czy herbatkę. Ludzie umiecie tylko opluwać!
24.
do oli
16-01-2008 16:02
ala - Gość
to sama nie wiesz co tam sie dzieje byłas tam mnie potraktowali jak jakiegoś smiecia. :cry wyzwali od debili i kertynów!!!!jak tak mozna jeszcze sie smieją człowiekowi w twarz.pochodze z biednej rodziny.i nie stety nie mam na sobie markowych ciuchów i fryzurki i tipsów zebym byla lepiej traktowana!!!!!!!!!!
25.
do ali
17-01-2008 13:29
krystyna - Gość
takie problemy to chyba trzeba zgłaszać Dyrekcji tego przybytku. Bo tak użalać się możemy bez końca.Ja akurat byłam tam kilkarazy i co trzeba załatwiałam bze problemu, owszem musiałam odstać swoje w kolejce ale nie czułam sie inna. prosze dziękuję dowidzenia kultura
26.
urzad pracy
26-01-2008 12:20
jurand - Gość
przeczytalem wszystkie komentarze .musze przyznac ze mi jest wstyd za wladze tego miasta.przedwyborcze chaslo brzmialo przyjemna gmina przyjemni urzednicy.niestety to tylko slogany przedwyborcze.prawda wyglada tak jak pisza internauci a napewno jeszcze gorzej.niestety pozostalo nam tylko wegetowc bo pomyslow na jakies lepsze funkcjonowanie naszych Wschowskich urzedow nie widac. licza sie tylko stolki i kasa od-1go do 1go,a petent w urzedzie to intruz.
27.
biuro pracy
31-01-2008 23:56
ada - Gość
ciesze sie ze ktos odwazyl sie napisac co sie dzije w tym urzedzie te panie siedza tam jak za kare a przeciez jest tyle mlodych i bardziej wyksztalconych ludzi ktozy chetnie zajeliby sie ta praca i napewno w inny sposob;
28.
biuro pracy
01-02-2008 00:04
ada - Gość
bylam nie dawno w tym urzedzie pokoj nr1 to wielka pomylka dosc ze pokemony to jeszcze aroganckie kto to wytrzyma?bylam z pretensjami u pana dyrektora i co to dalo on juz w wieku emerytalnym cieszy sie z tego co ma i kogo ma
29.
pokuj nr.1
01-02-2008 00:23
opa - Gość
gdybym dostal prace kora mi tam oferowano robil bym na bilety wywalono mnie bo odrzucilem oferte gdyby zaoferowano mi prace na miejscu w podziece wziolbym na raty automat do kawy i podarowal go tej placowce posrednictwa do pokoju nr.1 bo tam tylko kawe sie pije a pani dasz. niech w nij plywa
30.
pokuj nr.1
03-02-2008 19:40
we - Gość
Pokój bo pokoje to jest wyjatek
31.
a
03-02-2008 19:44
zx - Gość
Zyczę wszystkim aby się uadło znaleźć pracę bez pup we wschowie i już tam nigdy nie wracać!
32.
PUP we Wschowie
04-02-2008 14:18
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć - Gość
hm... mam pytanie czy ta pani Daszkiewicz jest dla Was czy Wy dla niej. Skoro były interwencje u dyrektora i nic to nie zmieniło proponuje pójść wyżej do województwa. Ja sobie nie wyobrażam żeby kto kolwiek, w jakim kolwiek urzędzie powiedział do mnie debilu czy kretynie. Poza tym skoro ta pani jest nie kompetentna proponuje opisać to do gazety, nagłośnić sprawę. A zaciekawiło mnie to gdyż najprawdopodobniej będę mieszkał w tym powiecie , jestem po studiach pracuję w administracji i z chęcią przeszedłbym się do tej Pani Daszkiewicz na rozmowę z tą różnicą że ja niestety nie dałbym się spławić, nie pozwoliłbym sobie nawtykać i ubliżyć! Tak więc Szanowna pani Daszkiewicz ja nie chciałbym, aby Pani na mnie kiedykolwiek trafiła 8) bo z racji wykownywanego zawodu znam pani zasrane obowiązki! Z poważaniem dolnoślązak
33.
pok 1.
05-02-2008 13:04
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć - Gość
wystarczy przejść się do starostwa ... to jemu podlega PUP
34.
A gdzie szacunek dla ortografii
06-02-2008 21:25
PRACODAWCA - Gość
Z taką ortografią to zadnego z ww. magistrów bym do pracy nie przyjął!!!!!!!!!!!!!!!!!!
35.
A gdzie szacunek dla ortografii
07-02-2008 19:21
dolnoślązak - Gość
pracodawco! ciekawi nas Twoje wykształcnenie i branża jaką sie zajmujesz! Prowadzisz pewnie sklepik na rogu z gazetami! Nie samą ortografią człowiek żyje do twojej ubogiej świadomości weź pod uwagę że istnieje takie pojęcie jak "dysortografia"
36.
dolnoślązaku
08-02-2008 17:26
PRACODAWCA - Gość
Mam nadzieję,że maturę, a także pracę magisterską nie pisałeś pod zaświadczenie o dysortografii. Propuję zatrudnić kogoś z dysortografią, a do każdego napisanego przez niego pisma załączać zaświadczenie.
37.
dolnoślązaku
08-02-2008 19:03
dolnoślązak - Gość
pracodawco! nie każdy musi mieć fakultet z j.polskiego natomiast ciekaw jestem , faktu, iż jeżeli potrzebowałby pan płytkarza, tynkarza czy elektryka i czy wtedy pytałby pan takiego człowieka o wykształcenie i jego znajomość ortografii czy też o staż pracy, doświadczenie zawodowe, czy też inne kwalifikacje! Zastanawia mnie jeden szczegół a mianowicie Pana kompetencje zawodowe i wykształcenie. Śmiem nawet myśleć, iż posiada pan co najwyżej wykształcenie średnie i a do tego swój mały biznes i pan śmie twierdzić że jest pan wielkim pracodawcą! Prawda jest taka, że narzekacie że nie ma ludzi do pracy! a jakie pan daje pobory 1126?? brutto? nie no może 1300 żeby to źle nie wyglądało, bo przecież tyle ludziom wystarczy! i niech się cieszą że pracują! Niestety te czasy się skończyły! Na nasze a wasze nieszczęście! a teraz mała dygresja do mojej matury i magisterki szanowny panie i tu pana rozczaruję otóż niestety nie posiadam zaśw. o dysortografii nie było mi takowe potrzebne! A panu proponuję zrobić fakultet z polonistyki i wystawiać takie komentarze! o ile pan inteligencją nie grzeszy domyśliłby się pan, że ludzie ci chcieli przekazać informacje które pan zrozumiał ale oczywiście należy sie przyczepić do ortografii bo nikt inny tak nie potrafi jak ktoś z małym poczuciem swoich wartości.
38.
dolnoślązaku
11-02-2008 20:43
ewa - Gość
:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
39.
dolnoślązaku
11-02-2008 20:58
dolnoślązak - Gość
nie płacz ewka bo tu miejsca brak, na twe babskie łzy... a prawda jest taka a nie inna :zzz
40.
Smiech ha ha ha
11-02-2008 21:39
;'';'; - Gość
:grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin ;) ;) ;)
41.
Smiech ha ha ha
28-02-2008 19:45
ktoś - Gość
Moi drodzy nic nie zrobicie Daszkiewiczka jak była tak jest i raczej sie na nic nie zanosi inne Kowalskie i Jankowskie wielkie paniusie co sie w lumpeksach ubierają też będą. Niech sobie najpierw pokończą jakieś szkoły a potem wezmą się za pracę
42.
fgdgdffd
29-02-2008 21:40
gfdgfdg - Gość
:dgfdgeek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :e3ek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek 4396
43.
r
25-03-2008 21:35
e - Gość
:upset :upset :upset :upset :upset :upset :upset :upset :upset :upset
44.
restet
25-03-2008 21:35
tetete - Gość
:roll :) :? :cry :eek :grin ;) :upset :x 8) 8) :sigh
45.
restet
25-03-2008 21:36
tetete - Gość
:roll :) :? :cry :eek :grin ;) :upset :x 8) 8) :sigh
46.
restet
25-03-2008 21:36
tetete - Gość
:roll :) :? :cry :eek :grin ;) :upset :x 8) 8) :sigh
47.
szukam pracy
30-03-2008 20:38
MF - Gość
Kto wie, co to za praca ten wychowawca w placówkach oświatowych, opiekunczych, wychowawczych? Szukam takiej pracy-aktualne? I gdzie?
48.
wr
02-04-2008 14:00
ae - Gość
Szkoda pisania bo te meile czytają tylko bezrobotni. Widocznie sami musimy się sobą zająć bo inaczej się nie da. Nikt z utrzędu nie podniesie czterech liter żeby załatwić prac.
49.
Aa
02-04-2008 14:02
aa - Gość
Nie ma co liczyć na ich pomoc.
50.
Oferta pracy "Sekpol" Tylewice
03-04-2008 12:14
Jan - Gość
Firma "Sekpol"podała do PUP zapotrzebowanie na stanowisko - przedstawiciel handlowy. Jednak jakie warunki płacy dla kandydatów ubiegających się na to stanowisko nie podaje, jak stwierdziła pani w kadrach jest to tajemnicą - takie podejście do sprawy to delikatnie mówiąc żenada.
51.
kokkk
05-04-2008 09:54
ft7ytf - Gość
Najlepiej jakby wszyscy pracowali za darmo to by się żyło !
52.
gfdg
10-04-2008 14:02
gdg - Gość
Byłem bezrobotny z prawem jazdy kat c i znalazłem fajną ofertę pracy tylko że pracodawca powiedział mi że on potrzebuje kierowców z prawkiem c+e więc myślałem że PUP mi w tym pomoże..... jasne.... gdy tylko o tym wspomniałem od razu dostałem świetną propozycję pracy dla zdrowego muła za 1100 brutto w masarni w sławie :grin ale za to teraz nie narzekam ;) ;) ;)
53.
gfdg
10-04-2008 14:55
hahahaha - Gość
do gfdg- stary to teraz jestes konkretnie ustawiony 1100zł brutto niema co narzekac ludzia sie powodzi smiech na sali dac sie wykorzystywac za takie pieniadze za zarabialem 4.600 netto i jeszcze za malo
54.
gośc
26-05-2008 23:43
Agata - Gość
Pani Daszkiewicz wykonuje solidnie wykonuje swoją prace Agata.S. :)
55.
*
29-05-2008 11:08
studentka - Gość
Agato, chyba nie wiesz o czym mówisz!? na pewno Miałaś do czynienia z Panią Daszkiewicz z pokoju nr 1? słyszałam, że w wyniku wprowadzanych standardów Unijnych miała zostać kierownikiem pośrednictwa pracy, ale niestety wykształcenie jej na to nie pozwoliło. Ale spokojnie, bo do pośrednictwa wkroczyła świerza krew, niejaka Pani Justyna R. ciekawe co sobą zaprezentuje. mam nadzieje, że się nie da zamanipulować.
56.
*
30-05-2008 15:59
pracodawca - Gość
czasami można mieć wyzsze wykształcenie i nic soba nie reprezentować, a czasami........... słyszałem że w urzędzie główna księgowa zatrudniona jest też ze średnim
57.
szukam pracy
30-05-2008 21:53
gość - Gość
studiuję turystyke i rekreację szukam pracy na wakacje czekam na zgłoszenia na stronce
58.
studentka UAM (3 rok) szuka pracy!
09-06-2008 19:20
zofia - Gość
:) Wracam do Wschowy na 3 miesiace wakacji.lipiec -sierpien-wrzesien.Bardzo zalezy mi na podjeciu jakiejkolwiek pracy w tym czasie.W UP pewnie nie ma zadnych ofert dla studentów a bardzo nie chce wyjezdzac za granice! Wszystkie oferty na str mile widziane.
59.
zagranica
09-06-2008 19:25
krystian - Gość
niby tak sie mowi ze wladze hca zatrzymac mlodych w kraju ale co w zamian za to moga oferowac?np studentowi na okres wakacji?! no wlasnie.studiuje na UAM i ponad polowa osob z mojej grupy wyjezdza do irlandii na przyslowiowy zmywak> ktos sie powinien za to wstydzic ! my mlodzi chcemy pracowac w kraju ale musza byc do tego warunki?np co ja mam robic 3 mies we wschowie ? ludzie kiedy sie to zmieni???ROZPACZ
60.
Co z tymi pracodawcami??????
17-06-2008 20:29
Anulka - Gość
To co się dzieje to jakiaś paranoja!!!!!! pracodawcy chcą młodych ludzi z Bog wie jakim doświadczeniem. miałam szkołę zawodową to chcieli ze średnim wykształceniem. zrobiłam średnie to teraz wołają doświadczenia. a gdzie ja je miałam nabyć,skoro ciągle czegoś wymagają i ciągle trzeba sie doszkalać :( jeszcze troche a będą same babcie i pracować bo tylko one mają jakieś doświadczenie a młodym nikt nie chce dać szansy żeby je zdobyć!!! :sigh :(
61.
Co z tymi pracodawcami??????
17-06-2008 20:36
Anulka - Gość
Dodam jeszcze że we Wschowie żeby dostać prace to trzeba mieć znajomości bo inaczej lipaaa!! a trabią że bezrobocie spada>spada bo ludzie nie przychodzą na podpisiki do PUP bo to bez sensu. Jak człowiek sobie pracy sam nie znajdzie to przez PUP wcaleeeee !!:sigh
62.
urząd pracy
26-06-2008 08:49
xxxx - Gość
ten urząd to jedna wielka żenada.Dziwi mnie tylko fakt że nikt z tym nic nie robi. Co tam robią ludzie bez wykształcenia i bez kultury osobistej. To już nie jest czas komuny że sie siedzi i popija kawkę a w między czasie wyskoczy do lumpeksu. Szkoda że nikt wyżej nie widzi jakie jest w mieście bezrobocie- po co więc urząd pracy?????
63.
zero zrozumienia
26-06-2008 21:03
bezrobotna - Gość
To juz nie jest smieszne, tylko straszne!!! Znalezienie pracy we Wschowie graniczy z cudem! I to doslownie! Bez znajomosci ani rusz! A najlepsze, ze jesli jest juz jakas oferta pracy, to po szkole sredniej wymagaja 6-letniego stazu pracy, po wyzszej- 3-letniego! To jest jakas gigantyczna pomylka i jedno wielkie nieporozumienie! Pytam: jak zdobyc to doswiadczenie!!! I ja też nie rozumiem tego, co ludzie ze srednim wyksztalceniem robia na stanowiskach urzedniczych?- zaczynajac wyliczanke od "pracownikow PUP-u. Proponuje zatrudnic jeszcze z 10 takich geniuszy, bo jak sie wchodzi po ten śmieszny podpis do pokoju nr 3, to siedzi ich tam 3 (jedna stoi bo ma wiecznie przerwe w pracy) i jak sam nie podasz ktorejs z nich ksiazeczki, to Cie nie obsluza- zero kultury! Brak słów!
64.
Banda idiotow
30-06-2008 16:01
xxx - Gość
Ja Wam wszystkim powiem jedno,to Banda Idiotow ktorzy po trupach trzymaja sie tego co maja a jesli juz sa jakies oferty pracy w miare normalne to rodziny tych Osłów ktorzy tam siedza sa pierwsze.
65.
Praca dla wybranych
07-07-2008 22:45
Blaise - Gość
PUP we Wschowie wogóle nie interesuje się bezrobotnymi. Pracę trzeba szukać sobie samemu. Liczę, że przyszły, nowy dyrektor PUP zrobi porządek z tym co się tam dzieje. Koniec z tymi praktykami pracowników.
66.
telemarketer
08-07-2008 11:24
B2Gether Marketing - Gość
Czytam i czytam ... i oczom nie mogę sie nadziwić, że ta Wschowa taka straszna :grin
Poszukuje telemarketerki, wymagania: minimum średnie, elokwencja, błyskotliwość, miły głos. WYmagania: obsługa infolinii, realizacja telemarketingowych planów zadaniowych. Pełen etat, praca we Wschowie. UWAGA - zaznaczam, że telemarketer jak saper myli się tylko raz. Twój pierwszy kontakt telefoniczny jest decydującu. Zapraszam - 696 067 964
67.
Brak pracy
07-08-2008 12:37
Załamana - Gość
Ja szukam pracy od przeszlo roku mam szkole policealną ale nikt w PUP mi żadnej oferty pracy nie daje :cry a jak szukali na stanowisko do urzędu pracy to moim podaniem wcale się nie zainteresowali, jak dlugo człowiek może być na bezrobotnym bez śródków do życia na utrzymaniu rodziców :? ale kto by się taką osobą zainteresował w tym urzędzie nie patrzać że to ich praca :(
68.
załamana
13-08-2008 08:28
nk - Gość
może czas samemu rozglądnąć się za pracą. a nie siedzieć na utrzymaniu rodziców co? wystarczy odrobine dobrej woli i pochodzić po pracodawcach.ale widać że masz chyba za wysokie wymagania co do swojego policealnego wykształcenia i duma Ci nie pozwala poszukać samemu pracy.
69.
kretynie gościu
13-08-2008 20:28
załamana - Gość
Ja nie wiesz co robiłam żeby pracę znależ to się nie wypowiadaj bo w wschowie to albo do biedronki albo nigdzie. Jestem ciekawa czy sam byłeś/aś w takiej sytuacji. A to jest sprawiedliwe że człowiek i po zawodówce i po policealnej robi na tym samym stanowisku?? :( Jestem ciekawa co ty robisz skoro masz takie mądrości i widać że nie znasz życia :(
70.
Paranoja
14-08-2008 19:26
OLA - Gość
To prawda że we Wschowie nie ma pracy!!!!!! ja skończyłam szkolę zawodową i średnią a pracy jak nie ma tak nie ma. to co się dzieje jest choreeeee!!! Nikt mnie ne chce zatrudnić bo nie mam doświadczenia zawodowego. Pytam gdzie je mialam nabyć jak nikt nie daje szansy na zdobycie doświadczenia-no a trzyletnia praktyka zawodowa sie nie liczy oczywiście. PARANOJA :( normalnie ręce człowiekowi opadają. :cry
71.
FAKT
14-08-2008 19:29
Julia - Gość
A na PUP we Wschowie to nie ma co liczyć :sigh . Jak sobie człowiek sam pracy nie znajdzie to PUP wcale!!!!! Taka jest prawda
72.
FAKT
19-08-2008 11:49
Brak słów - Gość
Pytam to po co ten PUP we Wschowie ?!!! Najlepiej by było zlikwidować i tak każdy pracy szuka sam :grin
73.
Fakt
19-08-2008 15:51
Załamana - Gość
Tak ale fakt że mają przynajmniej prace te panie które siedzą w tym PUP, a kogo obchodzą pozostali, my jesteśmy zdani sami na siebie. :cry
74.
zmiany w urzedzie?
16-09-2008 14:17
gosc - Gość
przyszedl nowy dyrektor, wiec to chyba koniec chodzenia po miescie, na targ. Teraz nasze "drogie panie" beda pracowac solidnie i do 15 , zeby sie pokazac. Chyba, ze beda udawac, ze pracuja...
75.
zmiany
16-09-2008 17:01
Załamana - Gość
No to już się nie mogę doczekać tych zmian. Może nawet jakaś praca się znajdzie :zzz Trzeba pomarzyć :grin
76.
zmiany
18-09-2008 12:14
Nadzieja powraca - Gość
No to do roboty "drogie panie" i to już!!!!!!!! Miejmy nadzieję,że nowy dyrektor weżmie się za ten urząd porządnie i zakończy te słynne "urzędnicze spacerki" po mieście...
77.
zmiany
25-09-2008 14:31
kl - Gość
no mysle ze za duzych zmian co do nowego dyrektora bym sie nie spodziewala.
78.
zmiany
25-09-2008 16:29
gość - Gość
Zmiany??? :grin to chyba żart. Ja jestem przekonana że żadnych zmian nie będzie-przynajmniej na lepsze!!
79.
do kl
26-09-2008 01:41
myslicielka - Gość
dlaczego? jakis znowu znajomy kogos z urzedu? a moze rodzina ten nowy dyrektor? Chyba ze dostal ta prace po znajomosci i zna sie tak samo jak poprzedni dyrektor - na niczym
80.
do kl
26-09-2008 08:23
kl - Gość
no tak sie sklada ze dobry znajomy jednej osoby z urzedu ktora zastepowala dyrektora przez jakis czas
81.
;(
26-09-2008 13:54
Michał - Gość
A już sie tak cieszyłem jak przeczytałem na stronie starostwa, ze wygrała obca osoba, mowiłem sobie w duchu - tego im trzeba a takze i nam. Znana urzedowi osoba, lub pracująca tam, za wiele by nie zdziałała - nic by sie nie zmienilo - a tu popatrz. jasna cholera...
82.
porzućcie nadzieje
26-09-2008 18:05
Gość - Gość
Dajcie spokój. nie czarujmy sie nic sie nie zmieni a mnie szlak trafia. Szukam pracy w handlu i wielkie......NIC :( Nigdzie nie przyjmuja -no poza wyjątakiem Intermarsche :grin . tam ciągle ludzi potrzebują.......... :sigh
83.
bezrobocie
06-10-2008 12:17
Gość - Gość
Wiecie co,ja ostatnio byłam w Urzędzie Pracy we Wschowie żeby zapytać o jakieś szkolenia więc pani D.z pokoju nr 1 pow.mi że nic takiego nie ma od dłuższego czasu ponieważ bezrobocie we Wschowie baaardzo spadło?????Spadło?Zapytałam ją w prost na co ona,że tak bo "daliśmy młodym ludziom pracę"----śmieszne!!!!Młodzież uciekła za granicę i dlatego brak bezrobocia.Poza tym kłamała bo moja kumpela była na szkoleniu z pup jakieś 7 dni przed tym jak ja się tam wybrałam......Czy kierownik coś zrobił po mojej interwencji??Powiedział,że pewnie nie wiedziała,że ja też chciałabym przejść szkolenie na asystentkę księgowej-nie wiedziała??Skończyłam tylko Ekonomik ale to chyba logiczne że powiadomiłabym wszystkich po szkole średniej o takiej możliwości podniesienia kwalifikacji.PORAŻKA! 
Co do Starosty-ludzie przecież Ci wszyscy urzędnicy ze sobą trzymają więc sensu nie ma by gdziekolwiek pójść z donosem! 
POZDRAWIAM!
84.
Kpina
08-10-2008 11:19
Gość - Gość
Bo pekne ze smiechu :grin dali pracę młodzieży??? to do dlaczego ja nie mam pracy??? 
:? brak słów ,totalna żenada, i kpina z ludzi ale oni dają świadectwo o sobie. widać co tam sie wyprawia, ale w końcu im sie to kiedyś urwie.
85.
P.Daszkiewicz
23-10-2008 11:10
basia - Gość
O p.Ani Daszkiewicz można by było książkę napisać,ale tak naprawdę to szkoda sobie nerwów psuć.Ona dosyć napsuje jak się wejdzie do p.nr 1.sam widok tej pani odstrasza,a jej mądrości...Zastanów się dziewczyno co Ty robisz...
86.
P.Daszkiewicz
28-10-2008 20:23
maras kolega mario magdaleny - Gość
ja wiem ze p daszkie... lepiej ciągnie jak odkurzacz philipsa :grin
87.
brak słów
17-11-2008 14:44
antypacan - Gość
to są oferty pracy dla tumanów po zawodówkach i lekko ułomnych, a gdzie praca dla ludzi? przepraszam za sarkazm, ale jak widzę te ogłoszenia z pupów, to nie na darmo mają taką nazwę w swoim skrócie
88.
do antypacan
17-11-2008 15:09
miki - Gość
Ludzie po zawodówkach i ułomni są gorsi?
89.
zz
27-11-2008 11:39
Magda - Gość
Strach pomysleć co dalej będzie z pracą w naszym mieście. Po co nam urząd pracy?- jeśli nic nie robią zlikwidować to zobaczymy czy paniusie tam siedzące znajdą pracę pewnie nie bo liczy się wykształcenie a z tych pań nie wiele je ma.
90.
ola Boga
03-12-2008 08:20
fox - Gość
Tylko spijają kafki uwarzają ludzi za śmieci.wczasie pracy robią se zakupy
91.
ola Boga
03-12-2008 08:27
fox - Gość
ONI są tam z przymusu prawdopodobnie niepotrafią nam pomuc ani sobie a spużnij się jeden dzień do podpisu jaki lament bo mają 1 DŁUGOPIS NA TYDZIEŃ I MUSZĄ GO WYPISAĆ ŻAL MI IHHHHHH :cry :cry :cry
92.
ola Boga
03-12-2008 11:50
sf - Gość
tak sie składa że dlugopisy musimy sami sobie kupowac, bo niestety tu jest taki syf. a tak poza tym to pracujac za 800 zl miesiecznie to wybaczcie
93.
ola Boga
03-12-2008 21:38
xx - Gość
popieram komentarz wszej bo jak by sie nie zatrudniało swoich w urzędzie i emerytów vel rencistów to były by nawet może większe pensje (ale na to nie liczmy zbytnio)i może by sie znalazła kasa na wszystko  
ps.gorące pozdrowienia i buziaki dla pan z pokoju 13 ;)
94.
oferty pracy
15-12-2008 19:00
User189753 - Gość
Jeżeli chodzi o oferty pracy to są słabo opisane. Brakuje więcej informacji,odnośnie nazwy zakładu pracy.
95.
Tak myśle...
18-12-2008 20:35
Kasia - Gość
Nie zgadzam sie z wypowiedzia ''87'' poniewaz teraz to szybciej znajduje sie prace po zawodówce niz po studiach. Co mało to studentów siedzi w domu bo nie ma pracy dla nich... 
Pomyślcie zanim coś napiszecie...
96.
PUP Sława
23-12-2008 13:32
Kajtek - Gość
Wschowa to jeszcze nic w Sławie to dopiero zołzy siedzą jedna piękna wygląda jak dziecko zaraz po szkole arobi z siebie bóg wie co wielka pani za 5 groszy a w głowie pusto, i pracy do nikogo też nie mają więc po cotam siedzi spiąca królewna :(
97.
PUP Sława
06-01-2009 15:17
zgadnij - Gość
do87;jeszcze nie raz bedziesz korzystac z uslug tumanow z zawodowki
98.
PUP Sława
08-01-2009 08:21
Z - Gość
kiedys dostalem oferte z PUP ze Wschowy. bylem jednym z 10 chlopaków ktorzy zostali wyslani na okres próbny na 2 tygodnie do segregacji smieci. pracowalismy solidnie, po czym nasz NIBY nowy pracodawca uznal ze sie nie nadajemy i cala 10 wyrzucil nie dając ani grosza. W ten sposób smieci byly segregowane a PUP wysylal kolejnych chłopaków którzy po nastepny7ch 2 tygodniach tez sie nie nadawali. A ROBOTA SZLA CAŁA PARĄ
99.
PUP Sława
08-01-2009 12:06
nk - Gość
nie wiecie ze istnieje cos takiego jak inspekcja pracy?
100.
PUP Sława
16-01-2009 13:14
slu195 - Gość
mysle ze jednak lepiej samemu sobie pracy szukac albo po prostu pytac o to znajomych którzy gdzies pracuja bo zawsze moze sie miejsce zwolnic a co do tych pan to tylko kafki pija nic wiecej żal.pl


 

Aktualności

Sonda

Przez mrozy mam:
Advertisement

KUP E-WYDANIE NASZEGO TYGODNIKA!

Image

DODATEK ROLNICTWO

Image

Copyright © 2005 - 2011 Panorama Leszczyńska        Opracowanie strony: NewsNet        Grafika: webSylium                                 Serwer: Logo EasyWWW